Aquest passat dissabte varem poder gaudir de la presentació del disc "11 de novembre" i tot el que ella va volar cantar.
A més de la seva veu , anava acompanyada de quatre músics que ens feren una vetl·lada molt entretinguda.
Aquí deix les fotografies que vaig poder realitzar.
dilluns, 3 de març del 2014
divendres, 15 de febrer del 2013
Cementiri de Palma
Ja fa uns dies, aprofitant que tenia vacances forçoses, me vaig apropar al cemetiri de Palma a fer un parell de fotografies.
El cemetiri ha anat fent-se gran, però la part vella té el seu encant.
El cemetiri ha anat fent-se gran, però la part vella té el seu encant.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)