Ahir divendres, quan anava cap a casa vaig aixecar el cap al cel i me vaig trobar amb això.
Tanta sort que portava la càmara fotogràfica i vaig deixar constància de la bellesa :
dissabte, 5 de gener del 2013
dijous, 3 de gener del 2013
Ballada de s'Eixam Mallorquí i altres coses.
El passat diumenge 30 va tenir lloc una nova ballada en es passeig d'Es Born de Ciutat.
Aquesta vegada l'agrupació era s'Eixam Mallorquí.
Vaig arribar tard i tant sols vaig poder fer algunes fotografies.
Juntament amb aquesta entrada de la ballada també vos deix diverses fotografies fetes aquests dies de festes, que no tenen cap relació entre elles però que són curioses.
Aquesta vegada l'agrupació era s'Eixam Mallorquí.
Vaig arribar tard i tant sols vaig poder fer algunes fotografies.
Juntament amb aquesta entrada de la ballada també vos deix diverses fotografies fetes aquests dies de festes, que no tenen cap relació entre elles però que són curioses.
Concert Orfeó Mayurqa
Dia 21 d'aquest passat desembre l'Orfeó Mayurqa va oferir a l'església de Sant Felip Neri de Palma un concert solidari per recollir fons per la Creu Rotja.
L'orfeó Mayurqa va començar la seva història l'any 1988 i actualment és dirigit per en Joan Laínez.
Enguany celebren el seu 25 aniversari i pràcticament tot el Nadal han tengut concerts benèfics per ajudar diferents associacions .
El seu repertori és molt divers i va des de la música del Renaixement fins a peces actuals d'autors de les Illes Balears i cançons de musicals.
Aquí teniu unes fotografies d'aquest concert de dia 21.
L'orfeó Mayurqa va començar la seva història l'any 1988 i actualment és dirigit per en Joan Laínez.
Enguany celebren el seu 25 aniversari i pràcticament tot el Nadal han tengut concerts benèfics per ajudar diferents associacions .
El seu repertori és molt divers i va des de la música del Renaixement fins a peces actuals d'autors de les Illes Balears i cançons de musicals.
Aquí teniu unes fotografies d'aquest concert de dia 21.
dijous, 27 de desembre del 2012
Diumenge 23 .12.12
Tampoc hi ha massa coses per fer a Ciutat un diumenge d'hivern.
Però aquest passat diumenge, pràcticament tots els comerços tenien obert, per aprofitar la sed consumista del Nadal.
I el nostre "estimat" Ajuntament, per dinamitzar un poc més aquestes compres i fer el dia més entretingut, en el Passeig d'es Born va programar una demostració de ball de bot per part de l'Escola de Música i Dansa de Mallorca.
Aquí trobareu unes fotografies d'aquesta demostració i altres de la passejada d'aquest diumenge pel centre de Palma.
Aquestes altres fotografies corresponen a la capella de Sant Antoniet , Capella que tant sols és de visita, ja que no crec que si fas-hi res allà.
I per acabar , podreu veure unes fotografies de l'exterior de la Seu ( amb la llum de la l'horabaixa) ,els adornaments del carrer i també hi ha dues fotografies, d'un mostrador d'una botiga de joguines que cada any per aquestes dates és de visita obligada.
Enguany l'han fet pensant amb les cuines de les possessions antigues. Tot fet amb nines i amb tots els detalls que podem trobar.
Però aquest passat diumenge, pràcticament tots els comerços tenien obert, per aprofitar la sed consumista del Nadal.
I el nostre "estimat" Ajuntament, per dinamitzar un poc més aquestes compres i fer el dia més entretingut, en el Passeig d'es Born va programar una demostració de ball de bot per part de l'Escola de Música i Dansa de Mallorca.
Aquí trobareu unes fotografies d'aquesta demostració i altres de la passejada d'aquest diumenge pel centre de Palma.
Aquestes altres fotografies corresponen a la capella de Sant Antoniet , Capella que tant sols és de visita, ja que no crec que si fas-hi res allà.
I per acabar , podreu veure unes fotografies de l'exterior de la Seu ( amb la llum de la l'horabaixa) ,els adornaments del carrer i també hi ha dues fotografies, d'un mostrador d'una botiga de joguines que cada any per aquestes dates és de visita obligada.
Enguany l'han fet pensant amb les cuines de les possessions antigues. Tot fet amb nines i amb tots els detalls que podem trobar.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)