Per què no ??
dimarts, 15 de gener del 2019
Visita a Barcelona el novembre del 2018
El Novembre passat vaig anar a Barcelona a més de per veure teatre, per fer fotografies dels seus mercats.
Despres acabam fotografiant tot el que s'ens posa davant.
Aquí les tenim :
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)