dimarts, 16 d’octubre del 2012

Fotografies d'agost 2012

Hola de nou.
M'hauria de caure la cara de vergonya de pujar fotografies del mes d'agost a mitjan mes d'octubre.
Posar fotografies de platja, d'estiu, de calor en ple tardor.
Una tardor que a la fi ha arribat. Potser s'ha fet esperar un poc, però les pluges i un poc de frescor han començat a deixar-se  estimar aquest cap de setmana.
Mes d'agost !!!!!!
Trobarem fotografies de la ballada que va tenir lloc en El Molinar , per la Fira Ran de Mar d'enguany.
El concert d'Els Amics de les Arts a Porreres.
Anada a Estellencs i fotografies de la platja.

Esper que amb elles, doni un poc de calentor i de lluminositat a aquests dies on  l'obscuritat  cada vegada més prest ens toca a la porta.

Gràcies.





























divendres, 24 d’agost del 2012

Fotografies de juliol.

Les fotografies d'aquests mesos d'estiu no són massa variades. No diré que monotemàtiques, però quasi.
La platja , el mar, l'illa.
Al manco tenim platja on poder anar a refrescar-nos els dies de xafugor intensa.
Podrem trobar fotografies de Palma, de la platja d'Es Trenc, d'es Delta i d'un concert en el Castell de Bellver.
Aquí les teniu :



















































Potser són massa o potser no, però són les que són,
El llibre, ja l'he acabat de llegir.